2237024469 ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΤΑΒΑΡΙΝΟΥ 11, Καρπενήσι physio.krinta@gmail.com
hero image

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
Κέντρο Φυσικοθεραπείας Καρπενήσι Ευρυτανίας

To Κέντρο Φυσικοθεραπείας Physio, στο Καρπενήσι Ευρυτανίας, διαθέτει πλήρη και σύγχρονο εξοπλισμό και σε συνδυασμό με το εξειδικευμένο του προσωπικό είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει κάθε περιστατικό.

Καθημερινά ερχόμαστε αντιμέτωποι με μία μεγάλη γκάμα παθήσεων και δύσκολα  περιστατικά. Τα περισσότερα από αυτά αφορούν κυρίως ορθοπεδικές και νευρολογικές παθήσεις. Εμείς αντιμετωπίζουμε ξεχωριστά κάθε περιστατικό εφαρμόζοντας εξατομικευμένα προγράμματα φυσικοθεραπείας τα οποία καλύπτουν αποκλειστικά τις ανάγκες του εκάστοτε ασθενή.

Κύριος στόχος μας είναι ο κάθε ασθενής μας να ξεπεράσει το συντομότερο δυνατό την πάθηση του και να επιστρέψει κανονικά στην καθημερινότητα της ζωής του.

ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ

TECAR Therapy (Στοχευμένη ραδιοσυχνότητα)

BTL-6000 TR-Therapy

Η συσκευή BTL-6000 TR-Therapy μεταφέρει την υψηλής συχνότητας ηλεκτρομαγνητική ενέργεια στον επιθυμητό ιστό η οποία οδηγεί σε επιλεκτική θέρμανση του. Στις συχνότερες ενδείξεις περιλαμβάνονται ο τοπικός μυϊκός σπασμός, τα trigger points, η μυαλγία, η τενοντίτιδα, ο αυχενικός πόνος και το μετα τραυματικό οίδημα. Ο συνδυασμός των  χειρισμών του θεραπευτή και της συσκευής BTL-6000 TR-Therapy κάνει αυτή την θεραπευτική μέθοδο την πιό σύγχρονη θεραπεία με εντυπωσιακά αποτελέσματα.

ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Πόνος στον αυχένα
Επώδυνος ώμος
Παγωμένος ώμος
Οσφυαλγία
Μυική αναγέννηση
Μυική χαλάρωση
Ανακούφηση από τον πόνο
Μυαλγία

ΜΥΪΚΗ ΧΑΛΑΡΩΣΗ
Το ακριβές και επιδιωκόμενο αποτέλεσμα των ραδιοσυχνοτήτων στις ίνες ενός υπερτονικού μυ είναι η άμεση χαλάρωση τους. Η επίδραση της μυοχαλάρωσης βασίζεται κυρίως στην αγγειοδιαστολή η οποία εμφανίζεται άμεσα κατά την διάρκεια της θεραπείας και είναι υπεύθυνη για την υψηλότερη παροχή θρεπτικών ουσιών στους ιστούς

ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΚΑΙ ΕΠΟΥΛΩΣΗ ΙΣΤΩΝ
Η επιτάχυνση του μεταβολισμού των ιστών είναι ενα φυσικό και πολύτιμο αποτέλεσμα της θεραπείας. Οδηγεί σε ταχύτερη επούλωση του τραυματισμένου ιστού και σε ταχύτερη απορρόφηση των αιματωμάτων μετά τον τραυματισμό.

ΜΕΙΩΣΗ ΟΙΔΗΜΑΤΟΣ
Τα τοιχώματα των αρτηριδίων είναι σε αγγειοδιαστολή επιτρέποντας την αυξημένη τοπική αιμάτωση. Αυτό οδηγεί σε αύξηση της λεμφικής παροχεύτεσης και στη συνέχεια σε μείωση του οιδήματος.

ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ
Το κύριο αποτέλεσμα της θεραπείας με στοχευμένες ραδιοσυχνότητεςείναι η ανακούφισηαπό τον πόνο, ως αποτέλεσμα της μυϊκής χαλάρωσης, της μείωσης του οιδήματος, της αναγέννησης των ιστών και της επούλωσης τους.

Clinical Pilates® Fisios– metodo Silvia Raneri

Η Pilates Fisios είναι μία σύγχρονη μέθοδος αποκατάστασης που έχει ενσωματώσεις τις βασικές αρχές της μεθόδου Pilates με τις νεότερες ιατρικές επιστημονικές γνώσεις. Έτσι δημιουργήθηκε η Pilates Fisios, από την ανάγκη να κωδικοποιηθεί μια μέθοδος αποκατάστασης βασισμένη στην ιδέα του Pilates η οποία παράλληλα θα ικανοποιεί και τα κριτήρια των νέων ερευνών ιατρικής - επιστημονικής έκτασης.

Τοποθετώντας τον ασθενή στο κέντρο της θεραπευτικής διαδικασίας, η μέθοδος Pilates Fisios, χρησιμοποιεί τεχνικές οι οποίες αναπτύσσουν στον ασθενή το αίσθημα επίγνωσης αυτού που κάνει, το γιατί το κάνει το πότε μπορείτε να το κάνει αλλά και κάτω υπό ποιες συνθήκες. Έτσι τείνει να δημιουργήσει στους ασθενείς μια ικανότητα μέσω της οποίας μπορούν  να διαχειριστούν άμεσα τις δυνατότητες τους αντικαθιστώντας αντισταθμικές συμπεριφορές με άλλες πολύ πιο λειτουργικές.

Manual Trigger Point Therapy

Το trigger point είναι ένα επώδυνο σημείο στην πορεία ενός μυός ενώ είναι πολύ ευαίσθητο στη συμπίεση. Σε ανθρώπους που πολύ συχνά πιάνονται βρίσκουμε κάποιες μυικές ίνες ή αλλιώς σημεία ανάμεσα στους μυς που είναι πιο σφιχτά και τα οποία προκαλούν πόνο όταν πιεστούν.

Τα trigger point χωρίζονται σε 2 κατηγορίες τα ενεργά και τα ανενεργά. Τα ενεργά trigger point είναι επώδυνα σημεία με συμπτώματα όπως το άλγος, μούδιασμα και αλλαγή της στάσης όπου περιορίζεται ο πόνος. Τα σημεία αυτά ενεργοποιούνται μετά απο τραυματισμό κάποιου μυ, κακή στάση και υπέρχρηση. Από την άλλη τα ανενεργά trigger poiont έχουν σχηματιστεί αλλά δεν έχουν δώσει συμπτώματα ποτέ ή δεν αντιμετωπίστηκαν πλήρως και έχουν τάση να εμφανιστούν και πάλι.

Τα trigger point αντιμετωπίζονται άμεσα με τη δια χειρός διαχείριση των trigger point, την εισαγωγή ξηρής βελόνας, την έγχυση ουσιών στην περιοχή του ΜΣΠΠ, καθώς και τη χρήση εξοπλισμού φυσικών μέσων.

Kinesio Tape

Το kinesio tape, η αλλιώς ελαστική ταινία κινησιοπίδεσης έχει σχεδιαστεί εδώ και 35 χρόνια από τον Doctor Kenzo Kase.  Αρχικά η εφαρμογή του γινόταν με άκαμπτη ταινία επίδεσης αλλά παρατηρήθηκε ότι πολλές φορές προκαλούσε επιπλέον οίδημα λόγω ακινησίας. Έτσι δημιουργήθηκε το kinesiology tape, το οποίο το κοινό άρχισε να μαθαίνει μετά τους ολυμπιακούς αγώνες το 2008 στο πεκίνο.

Το ελαστικό tape είναι ουσιαστικά μια ελαστική αυτοκόλλητη ταινία η οποία μπορεία να διαταθεί μέχρι και 140% πιο πολύ από το αρχικό μήκος του.  Είναι σχεδιασμένο από μείγμα βαμβακιού και νάιλον, είναι ανθεκτικό στο νερό ενώ διατηρεί την θέση του στο δέρμα για 3 έως 5 μέρες.

Χρησιμοποιούμε το kinesio tape για την αποκατάσταση αλλά και την πρόληψη μυϊκών και αρθρικών τραυματισμών. Η ταινία kinesio tape αντιμετωπίζει διαστρέματα, τενοντίτιδες, θλάσεις ενός αφαιρεία σε εναν πολύ μεγάλο βαθμό το στρες και την ένταση από τις αρθρώσεις του ασθενή.

Manual Lumph Drainage

Λεμφική Παροχέτευση (Μέθοδος Vodder)

Είναι ένα είδος χειρομάλαξης που εφαρμόζεται με πολύ ήπιους, συγκεκριμένους και κυρίως κυκλικούς χειρισμούς επάνω στα λεμφαγγεία του σώματος, στη φορά που αυτά παροχετεύουν προς τους αντίστοιχους λεμφαδένες.
Eίναι η ομαλή ροή της λέμφου, με αποτέλεσμα την αποβολή τοξινών, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και την αύξηση του μεταβολισμού. Η λεμφική παροχέτευση αντιμετωπίζει κατακρατήσεις υγρών, τοπικό και γενικό πάχος, την κυτταριτιδα, καθώς και ενεργοποιεί τον ‘μπλοκαρισμένο’ μεταβολισμό. Αποτοξινώνει το σώμα, βοηθάει στην κανονική λειτουργία και κινητικότητα του εντέρου, ενώ ρυθμίζει και το μεταβολισμό του λίπους, το οποίο δημιουργείται από την κακή διατροφή, την καθιστική ζωή και το άγχος. Η μέθοδος δίνει επίσης εντυπωσιακά αποτελέσματα στα διαστρέμματα με αιμάτωμα, εξαρθρήματα, θλάσεις, κατάγματα, πληγές και ουλές μετεγχειρητικές, οίδημα αρθρίτιδας και ρευματοειδούς αρθρίτιδας, οξεία αυχεναλγία και οσφυαλγία, πονοκέφαλο και ημικρανία, δυσκοιλιότητα, ιγμορίτιδα. Πρόκειται για ένα σύνολο παθήσεων που συνοδεύονται με αυξημένη συγκέντρωση υγρών στο μεσοκυττάριο χώρο, με άλλα λόγια οίδημα.

Το λεμφοίδημα αποτελεί είναι το οίδημα ενός τμημάτος του σώματος ιδιαίτερα των άκρων το οποίο προκαλείται από συσσώρευση λεμφικού υγρού. Υπάρχει το πρωτοπαθές το οποίο είναι αρκετά σπάνια και  το δευτεροπαθές οίδημα το οποίο συναντάμε συχνότερα σε ασθενείς.
Με την λεμφική παροχέτευση (Manual Lymphatic Drainage - MLD) εφαρμόζουμε συντηρητική θεραπεία για το λεμφοίδημα. Η συγκεκριμένη θεραπεία έχει ως κύριο στόχο να βελτιστοποιήει την λειτουργία του λεμφικού συστήματος.

Αποκατάσταση μυοσκελετικών παθήσεων

Με τον όρο μυοσκελετικές παθήσεις εννοούμε τραυματισμό ή πόνο που αφορά γενικά το μυοσκελετικό σύστημα. Καθημερινά πολλοί άνθρωποι πάσχουν από μια πληθώρα μυοσκελετικών παθήσεων οι οποίες υποβαθμίζουν σημαντικά την ποιότητα ζωής των ασθενών. Για την θεραπεία αυτών των παθήσεων δημιουργούμε ένα εξατομικευμένο μυοσκελετικό πρόγραμμα βασισμένο στις ανάγκες και τις επιθυμίες του κάθε ασθενούς.

Συχνές παθήσεις που αντιμετωπίζουμε

Αντιμετώπιση παθήσεων σπονδυλικής στήλης
Αντιμετώπιση μυοσκελετικών παθήσεων των άκρων
Παθήσεις του ώμου
Παθήσεις του γόνατος
Παθήσεις του ισχίου
Τενοντοπάθειες
Αντιμετώπιση χρόνιου πόνου
Προβλήματα δυσκαμψίας
Προβλήματα κίνησης
Προβλήματα συντονισμού
Προβλήματα ελέγχου κίνησης

Αφού αξιολογήσουμε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε μέσα από μια διεξοδική εξέταση στόχος μας είναι στην πρώτη αξιολόγηση να σας εξηγήσουμε τι σημαίνουν τα συμπτώματα σας και μαζί να προγραμματίσουμε το κατάλληλο πρόγραμμα θεραπείας για την αποκατάστασης σας μέσα από τις σύγχρονες μεθόδους φυσικοθεραπείας που χρησιμοποιούμε.

Αποκατάσταση νευρολογικών παθήσεων

Η αποκατάσταση των νεύρων είναι πολύ σημαντική και απαιτεί εξειδικευμένη γνώση και άμεση αντιμετώπιση. Στην φυσικοθεραπεία έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια αποτελεσματικοί μέθοδοι για την αντιμετώπιση αυτών των περιστατικών. Με την νευρολογική φυσικοθεραπεία ενισχύουμε την κίνηση και την λειτουργία σε ασθενείς με τραυματισμό ή ασθένεια στο Περιφερικό ή στο Κεντρικό Νευρικό Σύστηα.

Νευρολογικές παθήσεις που χρήζουν φυσικοθεραπείας:

Σκλήρυνση κατά πλάκας
Νόσος του πάρκινσον
Εγκεφαλικά επεισόδια
Μυοπάθειες
Πολυνευροπάθειες
Κακώσεις νωτιαίου μυελού
Κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις

Κύριος στόχος μας είναι μέσα από ενα εξατομικευμένο πρόγραμμα φυσικοθεραπευτικής αποκατάστασης, βασισμένο στις ανάγκες και στις ιδιαιτερότητες της πάθησης , να βελτιώσουμε την υγεία και την ποιότητα ζωής σας.

Αποκατάσταση αθλητικών κακώσεων

Ο αθλητισμός ήταν και συνεχίζει να είναι ένα πολύ σημαντικό και ταυτόχρονα ζωτικό κομμάτι της κοινωνίας. Καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι, κάθε ηλικίας ασχολούνται με τον αθλητισμό. Μια αθλητική κάκωση μπορεί να συμβεί ερασιτέχνη αλλά και σε επαγγελματία αθλητή καθώς μπορεί να είναι αποτέλεσμα τραύματος, κακής τεχνικής, λανθασμένης χρήσης εξοπλισμού ή λόγω υπέρχρησης.

Για την σωστή αντιμετώπιση της κάκωσης, αρχικά προχωράμε στην αναγνώριση της αιτίας που το προκάλεσε ώστε να αντιμετωπίσουμε με την κατάλληλη θεραπεία η οποία όχι μόνο θα εξαλείψει τα συμπτώματα αλλά και για την αποφυγή πιθανού τραυματισμού ξανά στο ίδιο σημείο.

Αναπνευστική Φυσικοθεραπεία

Η αναπνευστική φυσικοθεραπεία χρησιμποιεί σύγχρονες ασκήσεις και τεχνικές προκειμένου να διεκολύνει ασθενείς οι οποίοι έχουν χρόνια αναπνευστικά προβλήματα. Ειδικότερα τα τελευταία χρόνια, μετά την εμφάνιση του COVID19 και το ολοένα και αυξανόμενο άγχος οι ασθενείς με προβλήματα αναπνοής πολλαπλασιάζονται.

Με την αναπνευστική φυσικοθεραπεία στοχεύουμε στην βελτίωση του πνευμονικού αερισμού, την αύξηση της αντοχής σε ασθενείς με μειωμένη αναπνευστική ικανότητα αλλά και στον βρογχικό καθαρισμό.

ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ PHYSIO

Το φυσικοθεραπευτήριο της Αικατερίνης Κρίντα διαθέτει όλα τα απαραίτητα μέσα για να σας χαρίσει την καλύτερη δυνατή αποθεραπεία. Στο κέντρο φυσικοθεραπείας Physio, στο Καρπενήσι, λειτουργούμε ανθρωποκεντρικά και δίνουμε μεγάλη  έμφαση στην σχέση ασθενή θεραπευτή. Μαζί με το εξατομικευμένο θεραπευτικό πρόγραμμα του κάθε ασθενή θέλουμε να συνδυάσουμε την προσωπική σχέση μαζί του έτσι ώστε να επιτύχουμε το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα στηρίζοντας τους ακόμα και στις πιο δύσκολες περιπτώσεις.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ

ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ

Σύγχρονο και άνετο χώρο

ΚΑΤΕΧΟΥΜΕ

Υψηλή εξειδίκευση

ΕΓΓΥΩΜΑΣΤΕ

Ασφαλή θεραπευτικά αποτελέσματα

To Φυσικοθεραπευτήριο Physio δέχεται ασθενείς από 0 ετών και άνω. Μπορεί να αναλάβει να αντιμετωπίσει παθήσεις κάθε ηλικίας με την ίδια επιτυχία.

Επίσης σας ενημερώνουμε ότι το φυσικοθεραπευτήριο μας είναι συμβεβλημένο με τον ΕΟΠΠΥ και όλα τα ασφαλιστικά ταμεία.

Αν υποφέρετε από πόνους, έχετε προβλήματα τραυματισμών, έχετε θέμα με τον αυχένα και την μέση σας ή διάφορες άλλες μυϊκές συσπάσεις βάλτε ένα τέλος.

Το φυσικοθεραπευτήριο μας μπορεί να σας χαρίσει άμεσα αποτελέσματα και να σας βοηθήσει να ξεπεράσετε κάθε ενόχληση.

Χρειάζεστε φυσικοθεραπευτική λύση;

Καλέστε σήμερα για να κλείσετε το ραντεβού σας και αφήστε όλα τα υπόλοιπα στα χέρια των ειδικών του Physio...